Lehdistötiedote: Simulaatiokeskukset maailmanlaajuisesti myymään simulaatiosisältöä SimStore:n kautta

HealthStream ja Laerdal Medical allekirjoittivat sopimukset maailmanlaajuisesti arvostettujen Simulaatiokeskuksien kanssa, levittääkseen ja myydäkseen simulaatiosisältöä SimStoren™ kautta.

Huhtikuusta 2011 alkaen, SimStoresta on saatavilla yli 1000 skenaariota kokeiluun, sekä hankintaan suoraan verkosta käsin: http://simstore.com/

Nashville, Tennessee (24. Tammikuuta 2011) – Yhteisen hankkeensa kautta, SimVentures, HealthStream, Inc. (NASDAQ: HSTM), johtava opetus- ja tutkimusratkaisujen tarjoaja terveydenhuoltopuolella, sekä Laerdal Medical (“Laerdal”), globaali johtaja koulutusratkaisujen tarjoajana terveydenhuollon tarjoajille sekä kouluttajille, ilmoittivat tänään yhteistyöstään johtavien lääketieteen simulaatiokeskuksien, sekä mielipidevaikuttajien kanssa jakaakseen monipuolista simulaatiosisältöä. Näille jokaiselle kehittäjälle on annettu pääsy SimDeveloper:iin™, juuri lanseerattuun ohjelmistokehittäjä-työkalupakkiin, jossa he voivat valmistella ja ladata simulaatioskenaarioita, jotka ovat sitten ostettavissa SimStore:sta™.  SimDeveloper ja SimStore ovat molemmat osia SimCenteri:stä™, simulaationhallinta foorumistamme, joka tarjoaa terveydenhuollon koulutusta internetin kautta Software-as-a-service (SaaS) periaatteella.

SimStore toimii myös keskuksena, joka pystyy tarjoamaan laadukasta opetussisältöä useille terveydenhuolto- ja lääketieteen alan yksiköille, skenaarioilla ja muulla simulaatiosisällöllä, jonka johtavat alan opettajat ja kouluttajat ympäri maailmaa ovat jo kehittäneet. SimStore tulee tarjoamaan yli 1000 skenaariota, ja vielä tuhansia lisää on tulossa, jotka ovat kehitetty yhteistyössä osan maailman johtavien terveydenhuollon organisaatioiden ja järjestöjen kanssa, jotka yhdessä muodostavat johtavan kehittäjäverkoston. Alkuperäinen verkosto, joka tulee kasvamaan ajan myötä, sisältää organisaatioita sekä järjestöjä kuten: National League for Nursing, American Academy of Pediatrics, Belmont University and Health Care Simulation South Carolina (USA); Oxford Brookes University ja SAFER Simulation Center (Europe); Edith Cowan University (Australia); sekä monta muuta.

”SimStore tarjoaa minulle suuren valikoiman erinomaisia skenaarioita, jotka voin valita vain yhden napin painalluksella. Tämä antaa minulle mahdollisuuden käyttää aikani siihen mikä on tärkeätä: opettaa simulaation kautta, sen sijaan että käytän aikaani tämän valmisteluun. Voin käyttää hyödykseni skenaarioita, jotka ovat alan johtavien ammattilaisten luomia, sen sijaan että käytän aikaa tekemään omia skenaarioita. Minä uskon että SimCenter on uraauurtava ratkaisu, joka tulee mullistamaan tavan millä simulaatiota käytetään osana terveydenhuollon opetusta” sanoo Beth Hallmark, Ph.D. RN, simulaatiojohtaja, Belmont University.

“ Kehittäjäverkoston luomat simulaatioskenaariot tarjotaan vuotuisella tai monivuotisella lisensseillä, jotka saadaan yksinomaan SimStoren kautta. Koska suurin osa simulaatio-keskuksista hankkivat ennakoidusti sarjan skenaarioita, tarjotaan myös sisällönmukainen pakettihinta.”

“Riittävä skenaariosisältö - niin laadullisesti kuin määrällisesti – joka täyttää niin opetussisällön kuin myös muun ammatillisen koulutuksen tarpeet, on ollut jo kauan odotettu” sanoo Robert A. Frist, Jr., toimitusjohtaja HealthStream. “Laerdal ja HealthStream ovat innoissaan voidessaan avata ensimmäisen globaalin markkinapaikan, missä kasvava lista maailmanlaajuisista organisaatioista, jotka käyttävät Laerdalin edistyneitä potilassimulaattoreita, voivat kohdata ja tarjota heille parasta simulaatiosisältöä SimStore:n kautta. Sen lisäksi ohjelmistokehitystyökalu, SimDeveloper, antaa laajenevalle kehittäjäryhmälle mahdollisuuden toimittaa jatkuvasti uutta simulaatiosisältöä, luoden dynaamisen markkinan.

HealthStream

HealthStream (NASDAQ: HSTM) on johtava opetus- ja tutkimusratkaisujen tarjoaja terveydenhuoltopuolella, joka muuttaa tiedon toiminnaksi ja tarjoaa tuloksiin perustuvan lopputuloksen terveydenhuollon organisaatioille. HealthStream:in verkko-opetusratkaisujen kautta - jonka noin 2,4 miljoonaa sairaalahenkilökuntaan kuuluvaa on ottanut käyttöönsä — terveydenhuollon organisaatiot luovat turvallisen ympäristön potilailleen, lisäävät kliinistä osaamista henkilökunnassaan ja jakavat nopeasti viimeisimmän tiedon ja teknologian. Tutkimusratkaisujemme kautta, terveydenhuolto organisaatioiden avainhenkilöt saavat tärkeätä tietoa potilaiden kokemuksista, henkilökunnan haasteista, lääkäri-potilas suhteista ja yhteisökäsityksestä, koskien heidän palveluitaan. HealthStream on perustettu Nashville, Tennessee:hin ja sillä on kaksi etätoimistoa. Saadaksesi lisätietoa HealthStreamista, käy heidän internetsivuillaan: www.healthstream.com

Laerdal Medical

Laerdal Medical on omistautunut auttamaan ihmisten pelastamisessa; PPE-harjoitteluun, hengitystien hallintaan, pitkälle vietyyn elämän ylläpitoon, selkärangan liikkumattomaksi tekemiseen, potilaan monitorointiin, defibrillointiin, hoitosimulointiin tarkoitetuilla tuotteillaan, jotka on suunniteltu yhdistämällä perinteisiä perus- ja keskitason, sekä edistyneen tason tekniikoita mikrosimulaatioon ja virtuaalitodellisuuteen. Laerdal toimii 23 maassa maailmanlaajuisesti, pääkonttorin sijaitessa Stavangerissa, Norjassa. Enemmän lisätietoja www.laerdal.com

This press release contains forward-looking statements that involve risks and uncertainties regarding HealthStream. Investors are cautioned that such results or events predicted in these statements may differ materially from actual future events or results. This information has been, or in the future may be, included in reliance on the “safe harbor” provisions of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. The Company’s preliminary financial results, while presented with numerical specificity, are forward-looking statements which are based on a variety of assumptions regarding the Company’s operating performance that may not be realized, and which are subject to significant uncertainties and potential contingencies associated with the Company’s financial and accounting procedures and other matters referenced from time to time in the Company’s filings with the Securities and Exchange Commission. Consequently, such forward-looking information should not be regarded as a representation or warranty by the Company that such projections will be realized.